HTML

Akula túra

Friss topikok

• Akulatura: Tisztelt Sydney! A St Pétervár Murmanszk közötti M18 as főút az Orosz viszonyokhoz képest jónak m... (2014.01.20. 15:50) Murmanszk, sugárzunk a boldogságtól
  • Kitalátor (másként) gondolkodó: Tanulság? Ha valaki ki akar lépni az EU-ból (mármint határátkelőn) akkor macskaszőrrel kell kitöm... (2013.05.06. 08:00) Határtortúra

Címkék

Archívum

2013.05.12. 23:05 Rizsaxx

Kizsi krízis - május 9.

9-kor ébresztő, reggeli. Át kellett alakítani a hálófülkét három személy elszállásolására alkalmassá. Mostantól 3-an kell hogy lakjunk az „öreg amerikai” gyomrában. Oleg Még az első 2009-es Bajkál-tavi autós túra során ismerkedtem meg vele. Ufa városában járva,…

2013.05.11. 19:29 Rizsaxx

Képek a távolból

További képek a www.balatonbaikal.com - on az egyes napok alatt!

2013.05.11. 12:49 Rizsaxx

Szentpétervár 1 - ami kimaradt

Szentpétervár Az ígéretét betartva a liftszerelő fél óra múlva megérkezett, a fölöttünk levő emeletről lekiabált, hogy mit csinálunk, mintha mi rontottuk volna el a liftet. Kiszabadultunk rabságunkból és elindultunk a metróállomás felé, hogy azzal közelítsük meg a…

2013.05.09. 21:30 Rizsaxx

Szentpétervár 2 - Péter másodjára is vár

május 8. Reggeli ébredésünk valószínűleg dél körül történt volna, ha egy kukásautó nem a "hálószobánk" ablaka alatt túráztatja az orosz ipar magas minőségben megépített kiváló környezetvédelmi és hangnormával megáldott mesterművét. 9 óra. Oleg kopog az ablakon.…

2013.05.09. 11:35 Rizsaxx

A határátkelésről röviden

Aki elszánt, és autóval szeretné ezt megtenni eme szép országba, a következő segítséget adnám: Mindenek előtt vízumot kell beszerezni. Ezt lehet a nagykövetségen, de aki nem akar a bürokrácia szifiliszében elpatkolni, annak ajánlanám, hogy egy utazási irodával csináltassa (a…

2013.05.09. 00:35 Rizsaxx

Túl a határon

Tehát a 0.00 és 1.00 közé ígért behívást szépen betartották, kb. 0.30-kor megláttuk a rendszámunkat a táblán, ahogy az előzőektől láttuk, mi is odaálltunk a kis bungihoz. Újabb 3 Euró leszurkolása után újabb cetli, majd irány a város közepe! A sorban állt 10-15 autó,…

2013.05.06. 23:33 Rizsaxx

Tallin, Narva, újabb határtortúra! - 05.06. hétfő

Reggelre a szél elállt, verőfényes napsütésben ébredtünk, helyi idő szerint reggel 8-körül. Okosan nyugat felé fordultunk az autó hátuljával, hogy a reggeli nap ne egyből a fejünket süsse. Zoli a friss észt tojásból nekilátott szalonnás rántottát rittyenteni, én a…

2013.05.06. 22:24 Rizsaxx

Fényképek

www.balatonbaikal.com -> Akula túra -> Fényképalbumok az egyes napokhoz!

2013.05.06. 20:16 Rizsaxx

Észtnél vagyunk! - május 5. - vasárnap

A rigai reggeli rágás után délután még csavarogtunk a városban kicsit, de kivetni valót így sem találtunk benne. A szép időre való tekintettel úgy döntöttünk, elindulunk Észtország felé, és - jutunk ameddig jutunk alapon - billegünk kisbuszunk bőrülésében jó másnaposan…

2013.05.06. 07:40 Rizsaxx

Másnap

A reggeli ébredés kb. 8 órakor (local time) a busz belterében terjengő brutális parfüm illat leírhatatlan - ablak le! Összeszedtük magunkat és irány a város, most nappal is megnézzük! Nagyon szép, a belvárosi régi negyed a világörökség része, gyönyörű, sok turista, de…